miercuri, 20 octombrie 2010

Andrei Dumitrascu-Balada lu' cui vrei tu(City Life)



Pe drumul de costişă

Ce duce la Vaslui,

Venea Gigi Becali

Plângând pe oaia lui:

“Am vrut să sar 3 garduri

Dar m-am împiedicat

Cu telemeaua-n mână

Mă simt ca un cârnat

Păi ioooo, Gigi Becali

Cu Steaua înainte

Voi cuceri trofee

Voi fi şi preşedinte

Mi-a spus ieri mie Domnul

Şi ştiţi că nu mă minte!

Ia să mai iau o gură

De brânză telemea

Şi cu niţică ceapă

Că-i bun, ce pielea mea?!

Deschide draga poarta

Să intru-n stadion!

Să văd cum joacă Steaua

Echipa fanion!

Nu vrei? Băi hahalero!

Te-n jur de nu te vezi!

Hai ca îţi dau şi brânză,

Că văd ca salivezi!

Îţi fac o aroganţă!

Să nu zici că sunt rău

Îţi dau şi două palme

Că eeeeu sunt Dumnezeu!

A luat bătaie Steaua?

Păi cum că nu-mi dau seama?

Îi dau pe toţi afară!

Pe toţi! Să moară mama!

Ce dacă Meme Stoica

Venit-a la Vaslui?

Îl bag cu tot cu măsa

În…de fapt treaba lui!

Am vrut să-l iau la Steaua

Dar el m-a refuzat

Acu-nţeleg prea bine

De ce mă simt cârnat.

Mă duc, dară, acasă

Să-mi caut antrenor.

Să semene cu mine

Corect ,dar şi trişor”

Pe drumul de costişe

Ce pleacă din Vaslui

Plângea Gigi Becali

Mulgând la oaia lui.

www.RevistaCityLife.ro