duminică, 4 martie 2012

Tzoale.ro

Am dat peste un super site. Am vrut sa descopar noi site-uri de incaltaminte si imbracaminte si am avut minunata placere sa dau peste Tzoale.ro .
Am intrat pe site si am inceput sa-l analizez:
-Bannerul super ok, simplu, dar spune totul.
-Categorii top, aici gasiti toate categoriile de haine de la blugi pentru barbati pana la blugi pentru femei.
-In dreapta sus gasiti toate paginile.
-Pe centru tot felul de oferte de nerefuzat.


Atat cu analiza. Mai departe, am pus ochii pe o pereche de adidasi pe care mi-o doresc din ce in ce mai mult. Cand spun asta ma refer la aceasta preche de adidasi:  Tenisi Puma Benecio Leather Lo - Negru 

Sunt minunati...ii vreau ! Ce site mai superb ca asta puteti gasi de haine online ? Tot ce vrei, numai haine originale si la preturi super accesibile pentru toate buzunarele. De ex: perechea de tenesi de care am spus mai sus costa doar 150 de lei. 
Interesant la acest site este faptul ca la orice produs este o rubrica in care este descris acel produs, materialul din care este confectionat si chiar cateva sfaturi de luat in considerare cand iti achizitionezi o haina/o pereche de papuci.
Sa nu credeti ca pe acest site minunat gasiti doar haine si papuci, sunt si cateva parfumuri parfumuri de calitate si 100% originale. Tot pe tzoale.ro puteti gasi si ceasuri barbatesti, dar si diferite accesorii ca: esarfa, cravata, rucsac si genti.
Daca sunteti inca la inceput si nu stiti cum sa cumparati produse de pe internet, cei de la tzoale.ro va explica detaliat cum puteti sa comandati, toate aceste intructiuni le puteti gasi la pagina "Cum cumpar".


Ce e interesant este ca va puteti abona la acest site si puteti primi cele mai noi actualizare pe care baietii de la tzoale.ro le fac.
Va invit cu toata increderea pe site-ul tzoale.ro si comandati cu incredere, este un site de viitor.