duminică, 15 aprilie 2012

Pozele pentru noi

Salut cititori, astazi o sa discutam despre un subiect placut si indragit de majoritatea oamenilor. Probabil nu am reusit sa creez o stare de suspans ca m-am dat de gol cu titlul, si da, este vorba despre poze. Am un coleg in blogosfera care a deschis de curand un blogusor cu poze, foarte fain din opinia mea. Blogul este www.pozelemele.info si este "condus" de Lutzu. O sa fac o analiza a acestui blog. Incepem cu inceputul: domeniul: suna bine, iti dai seama ca este un site de poze, si ce e foarte bine e ca are si domeniu propriu.
tema: arata chiar bine, imi place movul ala, si-mi place si la postare ca ies pozele in evidenta, este o tema simpla, dar foarte fresh, e super ok.
continutul: pozele sunt superbe, atat am de spus.
social media: vad ca blogul are si o pagina de facebook, dati si un like cu ocazia asta, vad acolo sus si butoanele de RSS si Twitter, deci blogul sta bine la capitolul social media.
categoriile: pozele sunt clasate pe niste categorii, asta chiar e bine.
pagini: blogul are 4 pagini: Home; Alte Poze; Exchange si Contact. Pagina principala e ocupata de postari, pagina Alte Poze are catega imagini din toate categoriile blogului, Exchange este o pagina care ajuta pe cei care vor sa faca linkexchange cu pozelemele.info, iar Contact este pagina prin care puteti da de autorul acestui blog.

Acestea fiind spuse, sustin ca blogul PozeleMele.Info este o pagina web complexa, foarte bine aranjata si merita sprijinul nostru. O zi minunata !